fredag 29. april 2011

Ingen A4 familie :)

Her om dagen fikk jeg besøk av en hyggelig gjeng som skulle til familiefotografering. Jeg kjenner dem godt fra før da de har vært hos meg og tatt både bryllupsbilder og flere barnefotograferinger tidligere.
Jeg fikk i grunnen beskjed om at de ikke ønsket A4 familiebilder, hva nå egentlig det innebærer... men A4 bilder hadde jeg nok ikke klart å ta, 2 aktive barn og 2 enda mer aktive hunder.... det kunne aldri ha blitt noe annet enn livlige og glade bilder av denne gjengen. Jeg smiler godt når jeg redigerer bildene. En hærlig gjeng. Tusen takk for at jeg fikk være deres fotograf enda en gang :)
Her er en liten smakebit! Enjoy!

Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Foto: Vibekes Fotostudio
Dette siste bildet er nok min favoritt i denne serien.

- Vibeke -

1 kommentar:

  1. lovely pictures. does seem like everyone had fun during this shoot !

    SvarSlett