tirsdag 21. juni 2011

Vintage med Jonas og Erika

Vintage fotografering begynner å bli populært. Noe jeg er veldig glad for, og føler dermed jeg kan begynne å forsvare investeringene mine.

Utrolig kjekt å få en ny aldersgruppe inn i studio. Vi har lett for å holde oss til det tradisjonelle: Ett års bilder, så venter man helt til konfirmasjonen for neste fotografering. det skjer MYE imellom disse årene.

Med VINTAGE fotograferingen så opplever jeg at jeg får inn barn i 5 - 6 års alderen. Det er helt fantastisk å fotografere denne aldersgruppen. Håper flere og flere ser verdien av litt hyppigere besøk hos fotografen. Barna vokser ufattelig fort... ikke vent til i morgen... plutselig er de konfirmanter...

Jonas på 3 år og Erika på 6 år kom langveisfra for å bli fotografert til Vintagefotografering. To helt hærlige barn. Her fikk jeg tatt bilder av dem hver for seg og sammen. Det ble masse flotte bilder.
En liten smakebit serveres dere her:)

- Vibeke -

Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen


Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar