onsdag 2. februar 2011

Nytt år og nye muligheter!


God morgen.
Som dere vet har ikke denne bloggen vært så flittig i bruk! MEN nå har vi virkelig tenkt å skjerpe oss!! Her skal vi blogge om alt og ingenting. Litt om dagen på jobb, legge ut bilder som vi tar, forskjellige happenings som vi er med på. Du får rett og slett bare følge med!;)

Kan jo begynne med å si at det har skjedd en del endringer i bedriften etter nyttår. For det første har jeg begynt å jobbe her! Viss du lurer på hvem denne jeg er, så heter jeg Kathrine Mosbron Langåker. Jeg kommer fra Åkra, som ligger på Karmøy, og er 20 år. Jeg har gått i lære hos Anne Iren Håvarstein, som holdt til på Åkra, men det siste halve året skal jeg fortsette læretiden min hos Vibeke og Sylvi(Art-Foto) som holder til utenfor Haugesund.
For det andre så har vi pusset opp hele studio! Vi har laget forskjellige miljøer, fått nye bakgrunner, nye rekvisitter, malt bakgrunnen og diverse. Så vi gleder oss virkelig til å få ta det skikkelig i bruk.

I går var vi på vinterseminar med lundeby. Foredragsholderne var Trine Bjervig og Benny Ottosson. Det var kjempe inspirerende, de gjorde en super jobb! All ære til Lundeby som fant disse foredragsholderne. Nå klarer vi ikke å vente til å få gang på de nye ideene våres.
Jeg slenger med ett bilde av meg, for dere som ikke vet hvem jeg er.

Dere får ha en strålendes dag videre folkens!
Og Stay Tuned ;-)

- Kathrine

1 kommentar:

  1. dere er flinke. gleder meg til å følge med på bloggen deres.

    SvarSlett