onsdag 2. februar 2011

Røykmaskin vs Lilla bakgrunn

WOW! Jeg tror dette må være rekord på antall innlegg på en dag.. Skal si vi begynner bra! Blir spennendes å se om det holder seg slik. Satser nå hvertfall på å få lagt ut ett innlegg hver dag.

Som vi har nevnt tidligere så har vi kjøpt inn en del nye ting til studio. Blant annet en røykmaskin. Så med litt prøving og feiling i studio så ble resultatet slik som dette:



Jeg likte effekten røykmaskinen gav. Jeg får på en måte "konsert-feeling", som om jeg står på en scene. Vi har også kjøpt inn en lillabakgrunn, me krusseduller på. Vi har fått inn noen svarte rammer med lilla innerlist på. Denne bakgrunnen passer PERFEKT til denne rammen. Her er bildet:


Jess jess.. Da tror jeg at jeg har fått tømt alt jeg hadde på hjertet for dagen..


Snakkes.


- Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar