mandag 14. mars 2011

Barnefotografering

Da var vinterferien plutselig over. Halve vinterferien har jeg vært på møte med Colour Art fotografer fra resten av landet på Skinnarbu høyfjellshotell. Det er viktig med litt faglig påfyll.
Den andre halvdelen ble tilbragt sammen med familien på fjellet.

Det var kjekt å komme tilbake på jobb, og rett i en 1 års fotografering. Det er jo bare deilig da 1 åringen er så blid og fornøyelig som lille Steffen. Han syntes det var helt topp i studio. Håper jeg får se mer til ham i årene framover :)

Legger ut noen bilder fra dagens fotografering.
Beklageligvis så ser jeg at jeg fortsatt har litt vinterferiemodus i hodet, da jeg ikke klarer å skrive navnet mitt rett i copyright informasjonen, men dere får bare bære over med meg denne gang, satser på at det blir rett neste gang :)

Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar