torsdag 24. mars 2011

METTE HAGEN AS

Jeg lurte litt på hva jeg skulle blogge om idag, men så fikk jeg et godt tips om at jeg kunne skrive litt om fotografering for  METTE HAGEN AS . Det er alltid en kjempe gøy dag. Litt anderledes enn det jeg er vant med :) Bildene her er tatt i områdene rundt Utstein kloster på mosterøy.
Vi hadde med to modeller, en baby, masse stæsj og Mette og meg selvfølgelig.

Foto: Vibeke Petersen

Foto: Vibeke Petersen
 Vi fotograferte i utrolig naturskjønne omgivelser. Vi hadde mange nysgjerrige firbente tilskuere:)
Foto: Vibeke Petersen
"Sauer er noen allrighte dyr"
Mette Hagen er en 270 m2 motebutikk i Vistnesgården på Randaberg. De fører merker fra Cambio,PartTwo, Masai, Save the Queen, Line of Oslo,Day,Hunkydory, McPlanet,Savage Coulture, Bitte Kai Rand, Container, Ash,St.Tropez,BDK,Bubetti, Bjørg, BIBI,


Mette er ei super dame!! Hun kan brukes til absolutt ALT!! :)
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen
Foto: Vibeke Petersen

Anbefaler alle til å besøke butikken til Mette på Randaberg. De har fantastisk mye fint, og er kjempeflinke å veilede i valg av antrekk.

Håper det ikke blir så lenge til neste gang jeg får fotografere for METTE HAGEN AS

- Vibeke -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar